Wednesday 8 February 2012

Trip ke Bukit Tinggi (20/12/2011)

Assalamualaikum .Wahwah here i come ,fuhh ,lama gila tak update blog ,dah bersarang tabuan aku punya blog sebab tak update .Sebenarnyaa malas nak update blog ,tapi korang sume selalu sgt update ,tu yg membuatkan aku jeles seyh .haha :D


Okayy lepas spm je haritu aku terus pegi holiday kat Bukit Tinggi. Adoi pegi sana lagi,bosan lah ,actually, dah penah pegi sana pun sbb tu aku ckp dah bosan .Takde pape pun kat sana, tapi kalau nak feel pegi kat overseas bole lah pegi sana, haha :D tapi syok jugak sbb kali ni ramai yang pegi :) Ni lah dia view pemandangan yang ala ala overseas gitu :)



ni lah aku yang bajet feeling model sangat ,ngee tapi before tu aku nak cite sebelum aku dok posing capture pic kat sini ade kejadiaan yg tak dpt aku lupakan , aku terkandas di dlm lif ,adehh memang cuak sgt ,tetibe lif buat spoil ,mmg sesak nafas duduk dlm tu . dah lah sorang je kat situ ,mmg tak tahu nak buatapa ,tengah blank gila time tu ,nak call sesape bukan dpt tolong aku, nak menjerit minta tolong takde sape yg dengar ,ya allah ,hanya tuhan saje yg tahu betapa cuak nyaa aku. nasib tetibe lif tu berfungsi, yang tak boleh blah ,tetibe pegi kat floor yang paling bawah sekali .kelakar je,tapi tu sume akan jadi kenangan yg takkan dpt aku lupakan. hee :)



Hee , ni lah posing yang terakhir untuk vocation di bukit tinggi . hee :) Dah tak tahu nak tulis pasal apa dah. hehe . siyes rindu sgt this moment :) ok lah jumpa nanti okay ,nanti kalau ada masa update lagi . Daa.

2 comments:

  1. sumpah weyh . jelous dengan lagu kau .
    hahaa . buat aku terharu .hahahha :D

    ReplyDelete
  2. Hahaha. bestkan lagu ni ? aku mmg tersentuh dgr lagu ni.hee

    ReplyDelete