Thursday 5 April 2012

SPM RESULT !

Heyy assalamualaikum :) lama jugak aku tak update blog ni ,rasa rindu pulak nak update blog ,nanti bila dah carry on study tak dapat nak update blog selalu :( btw ni post yang pertama untuk bulan April ni .Hee :) sukanya ! okayy nak cerita sikit la pasal result spm aku haritu ,sorry baru sekarang ade mase nak cerita , haritu asyik busy je, tah hape yg aku busy pun tak tahu ,padahal duduk kat rumah just goyang kaki je, haha :D

okayy stopp ,dah mengarut ni ,berbalik kepada cerita tadi , yer pasal result spm .Alhamdulillah aku bersyukur sangat dengan keputusan yang aku dapat. Tak sangka boleh dapat 7A .Walaupun takde A+ tapi aku tetap bersyukur .Tak sangka kot mase trial haritu takde A pun ,B je yang banyak.Tak sia-sia la usaha aku selama ni ,berkat doa tiap-tiap hari  jugak tu. Hehe..Aku cuma target 6A jek ,aku dah bernazar malam sebelum aku amik result tu kalau dpt 6A dan ke atas , insyaAllah aku puasa. Last-last dapat lepas target .Alhamdulillah la kan puasa jugak sehari :)

Aku nak ucapkan terima kasih kat cikgu-cikgu aku semua tu .Terima kasih cikgu .Tak lupa jugak kat kawan-kawan aku yang selalu tolong aku dalam pelajaran .Thanks korangg ,aku sgt menghargainyaa. Haa , aku dah tak tahu nak tulis ape dah .Teruja sangat ni . okayy la sampai ketemu nanti.Tak tahu nak tulis apa dah :) tata.. :/

Alhamdulillah,aku bersyukur dgn ape yg aku dpt.

No comments:

Post a Comment