Saturday 19 May 2012

Good luck to my friends :)

Yang ni leha, pasti aku akan rindu dia sangat-sangat
Assalamualaikum :) Hey hey ! :) Rindu kah dekat blog aku ni .lama dah tak update blog ,lagipun malas nak update . tapi harini tah kenapa rasa macam rajin je nak updated .tengok korang sume update blog ,so aku pun terasa mcm nak update kejap lah :) Takpe nanti dah sambung study kompem takde masa nak update blog , baik manfaatkan saki baki cuti aku yang masih ade ni .hehe . Yang paling penting mesti aku akan merindui kawan kawan aku !Sumpah aku rindu korang .

Shah kompem aku rindu nak mengarut dengan kau lagi :(
Lagipun harini aku update blog pun sebab nak cite pasal korang lah .haha :D Tapi yang terbaiknyaa semua best friend aku dapat Matrikulasi ,so diaorg pergi lah .Lagipun diorg mmg nak pegi fast track tu ,takpela asalkan dia bahagia .hehe :D Tapi yang paling best kawan aku 2 org pompan ni Leha dengan Shura dapat Matrikulasi kat Kuala Pilah .Leha course Akaun, Shura course Science,diorg suka lah tu dpt dekat .Aku pun bersyukur gak alhamdulillah dapat UiTM Kuala Pilah ,Course Business Studies ,orang ckp course tu nanti susah dpt kerja, tapi bak kata cikgu sejarah aku "rezeki tu allah yang tentukan, janji kita ade niat nak study pun dah cukup".So aku akan pegang prinsip tu Bestnya masing-masing dpt dekat tapi yang bezanya Matrikulasi Kuala Pilah tu dekat dengan pekan ,aku ni UiTM dekat corok kampung sana ,Dekat dengan hutan .lepas tu jalan penuh dengan tahi lembu.haha :D takpe la asalkan aku dapat dekat .Alhamdulillah bersyukur sangat .Lagipun kitaorg dah plan kalau cuti je mmg nak balik sesama naik bus! Hhaha awesome gila lah kan ? hihi. 

shura i gonna miss you too. sory? sory? haha trademark!
Aku haraplah sgt ade kawan sekolah aku yang tercampak sama dekat UiTM Kuala Pilah tu ,tapi rasanya mcm takde je sebab kengkwn aku ramai yang pegi Form 6.Kengkwn sekolah rendah aku pun ramai yang dpt UiTM jauh-jauh, ade kat Machang ,Ipoh ,Jengka pun ade.Aku je dpt dekat. Tapi yang paling kelakar aku masuk form 6 pun sehari je.wkwkwkw! tak tahan la nak ulang alik dari rumah tu mcm penat je .Tapi yang sedihnya sorang lagi kwn aku Aqashah dpt Matrikulasi Pulau Pinang ,hamboii jauh gila kau dpt kan ?
Harapan kita dulu nak study sesama tak dpt lah kan ? Tapi kalau tak dpt pun nape lah kau tak dpt dekat Kuala Pilah .kalau dpt mmg dekat lah kita ,Hmm sedihh :( Takpe lah good luck lah yer ,dia ckp kat aku nak tukar Account ,takpela maybe dia dah bosan amik Pure Science kot.hehe .Pape pun goodluck untuk korang bertiga disana :) Leha ,shura ,shah mesti aku rindu korang nanti.

2 comments:

  1. alahaii, sedihnyer entry ni. double s, single l. shura, shah n leha :)
    aku pun mesti rindu dekat kau jugak nanti :)

    ReplyDelete
  2. oo ni la shafiq nya, dpt uitm pilah tu ea ? puas carik . haha . act , aku pasan kau mase kau buat check up aritu , aku pun ade gak time tu dgn kwn aku , mybe kau tak pasan kowt :D

    ReplyDelete