Friday 17 June 2011

sorry Sir !

Sebelum tu haku nak mintak maaf kat sir James aku .sorry sbb tak dtg class English
smlm .HAHA ! janji bukan main lg nak dtg ,tapi haram :) tapi aku ade alasan 
tersendiri .alasan nye sbb terlajak tido .haha :D dah terlampau syok sgt tido 
sehingga terbuai2 di alam mimpi .sampai ke maghrib aku tido.haha :D
dah la janji dgn kwn aku nak dtg ,
mesti dorg tertunggu kehadiran aku .haha (bajek).takpe minggu dpn aku mesti
dtg .hee :)buku oren yg kat atas tu aku dah buat da sbgai ganti sbb tak dtg class,haha

harini pulak cikgu akaun aku suruh dtg sekolah  .sbb nak print keja kursus akaun,
kalau nak print free dtg la kat sekolah.tapi harini mcm malas je nak dtg .
tak kan nak dtg sekolah semata-mata nak print keje tu ,menghabiskan minyak motor aku je.
tapi aku dah bg dulu dah pendrive aku kat cikgu ,suruh dia print ,hari isnin ni teros mintak kat dia.
lagipun budak class aku ade class addmath harini .lg la aku malas nak dtg .hadehh.
baik duduk rumah je la kan ,study sendiri kat umah ,kalo bosan ape susah merayau la .
heee .~


No comments:

Post a Comment