Wednesday, 15 June 2011

takde keje cari keja

aduii ! sakit jiwa aku duduk kat sekolah tadi .pening kepala tetibe je dtg dgn sendiri selepas dpt result math .tak tahu kenapa .before tu subjek perdagangan cikgu takde sebab cuti beranak bukan main suka lagi terkinja-kinja .haish ~ ni la akibat nye.aduii .





yang ni pulak lain cerita nye .dengar cite kemasukan PLKN utk tahun depan dah bole cek kat internet.
tapi aku tak tahu nak tengok kat mana .nak tengok kat fon pun tak tahu mcm mne .maybe belom lagi kot .ke kwn aku yg memandai cite kasik gempak ni ?haha .bdk class aku pun tadi dah heboh pasal benda ni .hadoii~
aku harap sgt2 yg aku tak terpilih .tak mahu seksa dunia lg .cukup la jd mangsa SPM yg 
belom habis lagi .hadoii .tak nak jd mcm budak kat atas ni .kena kawat ditengah panas .
rambut botak .cukup la sekali aku kawat kadet polis mse form 4 .jgn harap la lagi aku nak
buat keja gila tu lagi .kesian aku tengok cik abg dgn cik kak yg kat atas tu .dah la kena tinggal kat keluarga tiga bulan pulak tu .~haish .pape hal nanti aku bg tahu la yer ,nak rehat2 dulu ..kepala dah pening ni.tata

No comments:

Post a Comment