Friday 10 February 2012

Journey to Pangkor Island

Assalamualaikum kepada pembaca blog saya. eh ada ke? haha :D harini aku nak post pasal holiday kat Pangkor haritu,actually ,Tahun lepas baru je pegi sana, awal tahun ni ayah aku ajak pegi sana lagi, hehe.Dah org ajak pegi jela kan? haha. Tp aku rasa kali ni aku pegi lagi best kot. hehe.Tapi before pegi Pangkor tu singgah kat I-City dulu. Adehh, mmg membosankan.




Hee , dtg sini just capture pic je ,lagi pun kalau nak masuk dlm sana mmg ramai manusia, tak tahu ape yg best sgt kat tempat ni, Cukup lah sekali aku dtg sini. Lalalala~ okay lepas ni terus pegi Pangkor! yeahh.



Sampai je sana terus tukar baju .Hee tengok baju aku tuh ,tak boleh bla betul .haha :D dah bersiap sedia nak pegi pantai. Tapi panas doe. tunggu redup sikit baru bole pegi sana. hee :)



Hee tengok lah tu ,cuaca pun panas,Adehh tak jadi lah nak mandi ,tapi best jugak lepak kat tepi pantai masa ni ,dapat tengok orang ,cuci mata tengok udang bakar A.K.A mat salleh yang seksi-seksi tu . haha :D terbaikk lahh.



Ni lah view nyee. cantik kan ? tapi ada tempat lagi cantik dari ni tau :) kalau couple pegi kat sini mmg syok dan sgt sweet .


Ni lah tempat kteorg stay ,yang wane coklat tu lah tempatnya , villa apa tah namanyaa. lupa pulak.



Hari kedua waktu pagi je terus pegi pantai nak snockling , hehe, dah siap pakai jeket keselamatan tinggal tunggu nak naik bot je, before tu capture pic dulu ,hehehe. pic yang second ni pulak masa kat dlm bot ,laju gila orang ni bawak. hehe.


                                                  

Hehe ,dah bersedia untuk menyelam pun .menyelam kat tempat cetek je, hahah :D nampak pasir tu .tak boleh bla betul .hahaha



Hee cantik tak ? cantik kan .suke tengok batu yang besar-besar tu ,rasa tenang je bila ada kat sini .awan tu pun cantik macam awan nano .hahaha :D

No comments:

Post a Comment