Thursday 23 February 2012

# Lepak2 .lalalala~

yeah kita minum dulu :)
Hye assalamualaikum, harini serius memang bosan sangat doe, tak tahu nak buat apa. So baik aku dok update blog aku ni. Harini aku nak cerita sikit lew masa aku hang out dengan membe-membe sekepala aku ni.Tapi dah lama kot aku hang out dengan diorang,2 minggu lepas,tapi baru harini nak post.HAHA! Memang best dapat lepak sesama. Dah lama kot tak kuar sama-sama, tengok movie,main bowling sesama.Maklum la masing2 busy, Danielle busy sebab dia budak sekolah lagi ,haha kesian,Eijat pulak dia stay kat KL ,memang susah la nak jumpa,lagipun dia busy dengan kerja, So memang nampak disini aku jew yang tak busy, hahahaha :D

ni lah breakfirst kitaorang,telur mentah!! yaks.
okay laa ,berbalik pada cerita tadi ,pagi-pagi lagi dlm pukul sepuluh dah gerak nak g jenjalan.Gila bapak excited doe kiteorg .memang kena keluar awal sbb eijat gerak dari kl pukul 7 pagi.kesian pulak kat dia kalau dia tunggu aku ngn danielle, lagipun nanti dpt lepak kejap je kalau keluar lambat .Sampai je sana kitaorg terus breakfirst kat mekdi, bayang kan ,kita orang pelanggan yang paling awal sampai .haha :D takpe tak ramai lagi bagus kot.aku lagi suka kalau tak ramai org.tak la serabut kepala ni kan.hehe .Lepas je breakfirst terus g kat stesemn bus tunggu bus nak pegi jusco ,Sampai je jusco kita org terus pegi pusing2 dulu jalan cuci mata . then beli baju kat F.O.S . then terus pegi beli tiket nak tengok movie ,kitaorg tengok cite Journey 2. Memang best laa cite tu .Tapi rasanya cite tu tak lama kot ,rasa mcm kejap je .Lepas je tengok movie kitaorg terus pegi karoke .haha :D satu jam kita org dok karoke .Memang best laa .hahaha :D dah lama kot tak karoke ,tekak aku ni pun dah gatal nak menyanyi even suara tak sedap kan.haha

yeah karoke time :) feeling habis kau daniel.
Lepas je karoke Eijat pulak nak cut rambut dia.terpaksa laa tunggu dia .Dah lama org cina tu potong rambut dia. Tapi potong pun mcm tak potong rambut je.takpe laa rambut dia kot,bukan rambut aku.hahaha :D lepas je tunggu dia terus je main bowling! yahoo. memang best .dah lama tak main bowling ,first game bola banyak masuk longkang je, tapi dah lama baru rasa selesa .hahaha :D Tapi akhirnya aku menang jugak walaupun mata tak sampai pun  100. haha. tapi takpe la yang penting aku menang kan,terbaik laa,hahaha. Lepas tu terus je g makan. mmg lapar gila masa tu ,padahal nasi ayam yang aku beli tu takde la sedap mana pun ,tapi dah terlampau lama ,benda yg tak sedap boleh jadi sedap tau. hahaha :D lepas je makan ejat pun dah nak balik sebab dah lewat petang kot ,dah pukul 6 lebih da masa tu ,memang sedih nak berpisah dengan diorang ,tapi takpe kalau ada masa lagi bole lepak sama-sama kan .hehe . yang jum tengok gmbar sikit kat bawah tu .hehe





haa, ,masing-masing kepenatan :)



yeahh bowling time pulak :)


nak balik umah dah masa ni :)

No comments:

Post a Comment