Tuesday 6 March 2012

kaki lepak .

hee :) abaikan muka aku yang serabai tu.tengah panas ni :)
Hey assalamualaikum .Eh lama jugak en aku tak update blog ,actually saje jap nak gedik update . okay aku nak post pasal minggu lepas punya cite .Minggu lepas mmg terasa sangat penat. Penat sbb apa? haa, penat sebab melepak je kot. Hahaa.Maklum la life budak dah habis sekolah memang mcm ni .enjoy je puas-puas dulu before sambung study kan. ? tak gitu? hehe. Okayy berbalik kepada cerita tadi, memang penat gila melepak dgn geng-geng suka merayap ni .opss! haha . Memang best la dpt lepak ngn korang .Tapi yg paling best aku dpt jumpa someone yang aku suka. ! huhu~ okay jum intai-intai pic yang kitaorg capture, malas kot nak menaip pepanjang .nanti takut aku mengarut korang pulak yang bosan kan. Hihi.


                        
           haha .kelakar kot pic ni .masa ni kat Lake Garden :) sopan gila budak sebelah aku tu. thanks jugak kat danielle yang tolong amik kan pic ni. lepas jek lepak terus hujan pulak . adeh mmg basah kuyup.




No comments:

Post a Comment